2016. január 18., hétfő

32.rész

(zene)
Reggel mikor fel keltem az volt az első, hogy a fiókból kivettem egy terhességi tesztet. Igen anyám rakott be egyet és amikor kiraktam arra gondoltam, hogy úgy se fog kelleni. Megfogtam és bementem a vécébe és megcsináltam a tesztet. Az a rohadt 5 perc maga volt a pokol. A szememet is eltakartam.
Mikor úgy éreztem, hogy kész a teszt elvettem a kezem a szemem elől. Megnéztem a tesztet ami pozitív lett. Utat engedtem a könnyeimnek amik persze öröm könnyek voltak. Felálltam és kimentem a vécéből. Pont szembe találkoztam Ash-el. Megöleltem ő pedig kicsit hezitálva, de viszonozta.
-Miért öleltél meg?-nézett rám értetlenül.
Át nyújtottam neki a pozitív tesztet ő pedig mosolyogva megölelt és megpörgetett a levegőbe.
Amikor a lábaim földet értek megcsókoltam.
-Szeretlek!-lehelte az ajkaimra a szavakat.
-Én is szeretlek!-csókoltam meg.
Pont azt akartam, hogy Ash legyen a gyermekeim apja erre meg adta az ég.

1 megjegyzés: