2016. február 8., hétfő

35.rész

(zene)
9 hónappal később
Reggel nagyba csináltam a reggelit amikor éreztem, hogy valami folyadék folyik a lábam között. Most vagy bepisiltem vagy elfolyt a magzat vizem. Mivel nem kellett pisilnem ezért maradt az utóbbi vagyis, hogy elfolyt a magzat vizem.
-Ashton!-sikítottam már szinte.
Nagyon fájt. Jobban mint gondoltam.
-Igen?-futott le a lépcsőn.
-Jön a kis Irwin!-mondtam fájdalmas hangon.
Ashton azonnal cselekedett. Felkapott menyasszony pózba és úgy vitt ki a kocsihoz. Aztán beszálltunk mind a ketten. Ash rátaposott a gázra és aránylag gyorsan beértünk a kórházba. Pont jött velünk szembe egy orvos. Fel fektettek egy ágyra és úgy vittek be egy terembe. A terembe bejöhetett Ash is.
-Kibírod kicsim!-nyomott egy puszit a homlokomra.
Jól esett a törődése. Aztán megindult a szülés. Két nyomás után meg is született a kisfiunk Daniel Irwin. Ash mosolyogva vette a kezei közé az újszülött kisfiát.
-Isten hozott a földön kis pajtás!-mondta neki mosolyogva.
Én pedig mosolyogva néztem őket. Mivel nagyon kifáradtam ezért elnyomott az álom.

2 megjegyzés:

  1. Kis Irwiiiin! *---* Daniel Irwin ^_^ Szinte megjelent előttem a kis cukorfalat! :D Lebetegedtem, és tiszta depis voltam, de esküszöm, jobb kedvem lett ettől *o* Nagyon aranyos rész lett, alig várom kövit! :* ♥

    Ölel,
    Raven ♡

    VálaszTörlés
  2. Végreeee ☺☺☺ siess ♥

    VálaszTörlés