2016. február 22., hétfő

37.rész

Utolsó dal
Sziasztok! Hát ez is eljött itt a blog utolsó része :( Nagyon sajnálom tényleg!
Reggel Daniel sírására keltem fel. Ash észre sem vette. Ki keltem mellőle és elindultam a fiunk szobájába. Kezembe vettem és ringatni kezdtem. Miközben egy altató dalt dúdoltam neki. Daniel pedig nem sokára el aludt a kezembe. Vissza tettem az ágyába és betakartam. Aztán én vissza mentem a szobánkba. Miután lefeküdtem Ash átkarolta a derekam.
-Mióta vagy fent?-fordultam felé.
-Nem régóta!-felelte a reggeli rekedtes hangján.
Amit én imádok, de nagyon. 
-És te mióta vagy fent?-tette fel a kérdést.
-Amióta Daniel felkeltett!-néztem a szemébe.
-De hisz még nem tud futni!-kuncogott.
-Nagyon vicces vagy Irwin!-mosolyodtam el.
-Tudom!-mosolyodott el ő is.
Nála jobbat tényleg nem találhattam volna. Ash ki kelt mellőlem és bement a fürdőbe. Amikor vissza jött letérdelt elém. Én pedig a kezemet a szám elé tettem.
-Madison Beer hozzám jössz feleségül?-nyitotta fel a kis dobozt.
-Igen!-feleltem boldogan.
Ash felállt és egy hosszú szerelmes csókba vont. Aztán bementünk a kisfiunkhoz. Kezembe vettem Ash pedig egy puszit nyomott a fejére.

1 megjegyzés: