2016. február 1., hétfő

34.rész

(zene)
Reggel mikor felkeltem Ash már nem volt mellettem. Ezért ki keltem az ágyból és lebattyogtam a nappaliba. Teli találat mert ott volt az én szerelmem. Leültem mellé.
-Szia!-néztem rá.
Mire Ash ugrott egyet.
-Baszki!-sóhajtott egy nagyot.
-Ugye milyen rossz?-kérdeztem nevetve.
-Igen fel fogtam!-mondta most már nyugodtabban.
Oda bújtam hozzá. Ő pedig átkarolta a vállam. Mikor meguntam ezt a pózt ráültem lovagló pózba. A fejemet pedig a vállába fúrtam. Ash átkarolta a derekam.
Ennél jobb érzés nincs is. 
-Annyira imádlak!-motyogtam a nyakába.
-Én is téged!-csókolt a nyakamba.
Amitől beindultak a pillangóim. Kicsit elhúzódtam tőle és egy csókot leheltem a tökéletes ajkaira. Amit Ash viszonzott is. A csókunk nem tartott olyan sokáig mint általában.
-Olyan gyönyörű vagy!-tűrt a fülem mögé egy haj tincset Ash.
-Te meg nagyon helyes!-vontam még egy csókba.

1 megjegyzés: